dimarts, de maig 03, 2005

Cap de setmana-II: per què de petit no t’agradava la xocolata o com et poden sorprendre dues noies foranies*(traducción más abajo)

Chocolat girl

Renee Vivien TM

No deixaré anar allò de: senyors i senyores, facin volar la seva imaginació, encara que el dibuix s’ho valgui. La noia que hi trobem és una excusa per parlar-vos del cap de setmana allargassat que vaig viure ahir. Una mica més i me’l perdo, perquè el Pau, que sempre ho fa tot a l’últim moment, em va trucar que pràcticament ja es trobaven i encara havia de dutxar-me. Ho vaig fer tant de pressa que no sé ni si em va tocar sabó. Però va valer la pena. Realment va valer la pena, i no ho dic pel te, ni per l’orgàstic katsudon que em vaig prendre després al japonès de Maragall – on si no podíem anar a sopar? -, si no per la conversa. Podríem dir que va ser una de tantes, entre records, competicions a veure qui deia la més graciosa, comentaris de llibres, alguna idea masclista per part meva que va sorprendre la meva interlocutora de manera flagrant – Galadriel, ara ja em coneixes. Sóc un home que descol•loca superbament, i no me’n penedeixo -. Hauria de dir les meves interlocutores...? Els de Barcelona ja ens coneixem, almenys els que érem allí, però jo no sabia que a Madrid pogués haver-hi gent tant fantàstica, i jove – que em perdonin els excel•lents madrilenys que conec, queden exclosos del comentari -. Normalment em trobo més còmode amb la gent jove que amb la de la meva edat. Els de 28 anys cap amunt que conec acostumen a ser – amb excepcions – uns endropits cerebralment, i no em refereixo al tema laboral o familiar: es pot ser executiu, friki, executiu friki, que segur que n’hi ha, pare de família catòlic, i no ser , o a l’inrevés, es pot ser endropit i no ser res de tot això, és a dir, ser un modern, un grunge, un “guai”, però tenir la ment ancorada al segle XIX. Doncs bé: ahir gràcies a les noies de Madrid, gràcies a Rinoa – de qui haig de retirar el que vaig escriure ahir al matí, ja que quan se t’obre té un vast territori per explorar – i a Galadriel, tot va anar com una seda, tot va ser tremendament sorprenent. I me n’alegro, persones així et fan venir ganes de tornar a Madrid tantes vegades com t’hi vulguin.
Va anar tot tant bé que fins i tot em vaig atrevir a confessar que no m’agradava la xocolata de petit, malgrat que ara, si em presenteu una dona en les condicions de la dibuixada, sóc capaç de no deixar-ne ni una gota. De moment em conformo amb un tassó de Nesquik, que no de ColaCao, Galadriel, ja saps que els grumolls em fan fàstic, o una bona presa xocolata negra.
I com no, la meva enamorada – quan en tingui - tal com està la noia de la foto.
M’hi posaria jo, però ho confesso, els pels dificultarien molt el gaudi de la meva parella.
_______________________________________________________
Fin de semana-II: por qué de pequeño no te gustaba el chocolate o como te pueden sorprender dos chicas foráneas

No soltaré aquello de: señoras i señores, hagan volar su imaginación, aunque el dibujo lo valga. La chica que encontramos en él es una excusa para hablaros del fin de semana alargadísimo que viví ayer. Un poco más y me lo pierdo, porque Pau, que siempre lo hace todo en el último momento, me llamó cuando prácticamente ya se encontraban y aún tenía que ducharme. Lo hice tan rápido que no se ni si me tocó jabón. Pero valió la pena. Realmente valió la pena, i no lo digo por el te, ni por el orgásmico katsudon que me tomé después en el japonés de Maragall – ¿Dónde si no podíamos ir a cenar? -, si no por la conversación. Podríamos decir que fue una de tantas, entre recuerdos, competiciones a ver quien decía la más graciosa, comentarios de libros, alguna idea machista por mi parte que sorprendió a mi interlocutora de manera flagrante – Galadriel, ahora ya me conoces. Soy un hombre que descoloca soberbiamente, y no me arrepiento -. ¿Tendría que decir mis interlocutoras...? Los de Barcelona ya nos conocemos, al menos los que estábamos allí, pero yo no sabía que en Madrid pudiera haber gente tan fantástica, i joven – que me perdonen los excelentes madrileños a los que conozco, quedan excluidos del comentario -. Normalmente me encuentro más cómodo con la gente joven que con la de mi edad. Los de 28 años en adelante que conozco acostumbran a ser – con excepciones – unos apoltronados cerebralmente, i no me refiero al tema laboral o familiar: se puede ser ejecutivo, friki, ejecutivo friki, que seguro que los hay, padre de familia católico, y no ser apoltronado, o al revés, se puede ser apoltronado y no ser nada de lo dicho anteriormente, es decir, ser un moderno, un grunge, un “guai”, pero tener la mente anclada en el siglo XIX. Pues bien: ayer, gracias a las chicas de Madrid, gracias a Rinoa – de quien he de retirar lo que escribí ayer por la mañana, ya que cuando se te abre tiene un vasto territorio por explorar – y a Galadriel, todo va fue como una seda, todo fue tremendamente sorprendente. Y me alegro, personas así te hace venir ganas de volver a Madrid tantas veces como te quieran allí.
Fue todo tan bien que incluso me atreví a confesar que no me gustaba el chocolate de pequeño, a pesar de que ahora, si me presentáis una mujer en las condiciones de la dibujada, soy capaz de no dejar ni una gota. De momento me conformo con un tazón de Nesquik, que no de ColaCao, Galadriel, ya sabes que los grumos me asquean, o una buena tableta de chocolate negra.
Y como no, mi enamorada – cuando tenga - tal y como está la chica de la foto.
Me pondría yo así, pero lo confieso, los pelos dificultarían mucho el goce de la mi pareja.

6 comentaris:

  1. Ains... creo que el pelo no disminuiría el goce de tu pareja. Donde hay pelo hay alegría :D

    Besos

    ResponElimina
  2. Ei, ei, que yo avisé en cuanto me avisaron a mi ;).

    ¿Al final pudiste venir, no? Pues eso es lo importante ;)

    ResponElimina
  3. Que no me enfado, black, era un comentario, no una crítica, siento si te ha sentado mal no era mi intención!!!!!

    ResponElimina
  4. Tranqui, que he puesto ";)".

    Eso es un guiño ;).

    Saludetes

    ResponElimina
  5. Really loved your sait. Well done.

    http://tinylink.com/?bXNbCNl5gw
    aa car insurance online quote

    ResponElimina