dilluns, de maig 09, 2005

T-bone Walker toca “flamenquito”

A bluesman

Renee Vivien TM


Terrassa és una ciutat que m’és completament desconeguda. Si hi vaig anar va ser perquè ens ho va proposar Jaurias – o Juan, com més us agradi – i venia la Karina. Hi tocava T-bone, o sigui, en Pere. És el que té navegar per una pàgina de ciència ficció i fantasia, que tothom té un doble nom, i si vols arribar a conèixer les persones que s’hi connecten, t’has d’oblidar, al veure-les, del nick que usen quan te les trobes per Internet.

T-bone és un guitarrista dels de pèl llarg i maneres antigues, bon conversador, amb un fons excel·lent pel que vaig poder veure, que posa la seva guitarra al servei de les formacions musicals més dispars. El vam poder escoltar dissabte acompanyant David Carrasco en la presentació del seu disc de rock amb un toc flamenc. No faré ara una valoració del grup: el so del local era patètic, no s’entenia el cantant i moltes vegades ni tan sols s’escoltava la melodia, però succeeix en tots aquests bars petits que deixen la sala perquè s’hi esplaï un grup de grans dimensions – no estic valorant la qualitat artística del mateix, repeteixo -.

La nit va anar de cervesa en cervesa, doncs, fins que ens van tancar el local. Aleshores l’incombustible T-bone ens va portar a casa seva perquè l’espera del primer tren del matí se’ns fes més agradable i va fruir amb en Juan d’una excel·lent companyia: Eric Clapton en concert. La Karina i jo ens vam adormir. En Clapton ens bressolava i ens conduïa per paratges inexplorats: a mi, pel record de les noves coneixences, a ella...

La nit de dissabte vam descobrir que en T-bone en realitat no es diu Pere, i que, ves qui ho diria, ni tan sols és humà, sinó un gos que, duent el nom del gran T-bone Walker, aprofita les nits per reencarnar-s’hi i oferir-nos una sessió de desconcertant "flamenquito".

______________________________________________________________________


Terrassa es una ciudad que me es completamente desconocida. Si fui tan sólo fue porque nos lo propuso Jaurias – o Juan, comu más os guste – y venía Karina. Tocaba T-bone, o sea, Pere. Es lo que tiene navegar por una página de ciencia ficción y fantasía, que todo el mundo tiene un doble nombre, y si quieres llegar a conocer a las personas se conectan, tienes que olvidarte, al verlas, del nick que usan cuando te las encuentras por Internet.

T-bone es un guitarrista de los de pelo largo y maneras antiguas, buen conversador, con un fondo excelente por lo que pude ver, que pone su guitarra al servicio de las formaciones musicales más dispares. Lo pudimos escuchar el sábado acompañando David Carrasco en la presentación del su disco de rock con un toque flamenco. No haré ahora una valoración del grupo: el sonido del local era patético, no se entendía al cantante y muchas veces ni tan sólo se escuchaba la melodía, pero sucede en todos estos bares pequeños que dejan la sala para que se explaye un grupo de grandes dimensiones – no estoy valorando la calidad artística del mismo, repito -.

La noche fue de cerveza en cerveza, pues, hasta que nos cerraron el local. Entonces el incombustible T-bone nos llevó a su casa para que la espera del primer tren de la mañana se nos hiciera más agradable y disfrutó con Juan de una excelente compañía: Eric Clapton en concierto. La Karina y yo nos dormimos. Clapton nos mecía y nos conducía por parajes inexplorados. A mí, por el recuerdo de las nuevas relaciones, a ella...

La noche del sábado descubrimos que T-bone en realidad no se llama Pere, y que, quién lo iba a decir, ni tan siquiera es humano, si no un perro que, llevando el nombre del gran T-bone Walker, aprovecha las noches para reencarnarse en él y ofrecernos una sesión de desconcertante “flamenquito”.

4 comentaris:

  1. guau, guau!!! arrhhhhhhhhhhhhhhgg
    jajaja
    si, me quede dormida, y por suerte que no me dio por babear... ya no aguanto nada, y es que enrealidad llevo ya varios fines de semana sin dormir
    prometo solemnemente (con ls dedos cruzados por supuesto) no hacer lo mismo este fin que viene

    ResponElimina
  2. La verdad es que siempre me quedé con ganas de ver a T en directo pero al menos cuando subimos hace ya un año, tocó un poco en su anterior casa.

    Qué tiempo... como pasa... tan rápido pero T, si lees esto, no me olvido.

    Un beso a T y a ti.

    ResponElimina
  3. Eh
    actualiza nen
    actualiza!!!

    ResponElimina
  4. Looking for information and found it at this great site... »

    ResponElimina