dimarts, de maig 24, 2005

Llicenciat en dret, empresarials i arquitectura abans del 31 de maig/ licenciado en derecho, empresariales y arquitectura antes del 31 de mayo

Ahir a la tarda se’ns va convocar a una reunió a Manresa per constituir la comunitat de veïns. Ja ho veig clar. M’he comprat un pis. A la feina fins i tot em van donar festa – em devien un dia -. Primer ens van fer anar a la immobiliària per recordar-nos que el dia 26, o sigui aquest dijous, hem d’anar a firmar i a recollir les claus. Ja ho veig clar. M’he comprat un pis. El que no sabia és que en arribar a la reunió de la comunitat, a la meva primera reunió de comunitat – abans estava vivint en un pis de lloguer -, em costaria tant d’entendre les explicacions que se’ns donaven. Darrera meu tenia un dona que ho anava anotant tot en una llibreta enorme com si assistís a una ponència universitària. I jo no entenia res. Quan el de la constructora va explicar-nos on eren les coses: la clau d’emergència de l’ascensor, els comptadors, les rajoles de recanvi – tots correrem a agafar-ho com rates, ara -, etc. Vaig sortir convençut que havia d’estudiar arquitectura o fer-me aparellador. Després ens van comentar els números, és dir, el pressupost de la comunitat, el que s’ha de pagar d’assegurança i totes aquestes coses, i vaig pensar que potser m’hauria de matricular a Administració i direcció d’empreses. Aleshores ens van començar a parlar de tràmits legals i jo, que amb prou feines entenia alguna cosa, vaig decidir que em matricularia a dret, a veure si m’acabo d’aclarir.

Sí, t’ho repeteixen tot, t’hi donen la volta, t’ho tornen a explicar fins que ho enteneu, o sigui que al final vaig captar alguna cosa, però segueixo en els meus tretze: dret, empresarials i arquitectura. I tot abans del 31 de maig, perquè aquesta és la data en què el meu pare vol la baixa definitiva d’Auna. Per no haver d’anar amb presses a finals de juny, que és quan volem estar allà dalt. A Manresa. O sigui que la llicenciatura, de moment, me la trauré de Cyber.

Ja em direu si l’aprovo o no.

______________________________________________________________________

Ayer por la tarde nos convocaron a una reunión en Manresa para constituir la comunidad de vecinos. Ya lo veo claro. Me he comprado un piso. En el trabajo me dieron fiesta – me debían un día -. Primero nos hicieron acudir a la inmobiliaria para recordarnos que el día 26, o sea este jueves, hemos de ir a firmar y a recoger las llaves. Ya lo veo claro. Me he comprado un piso. Lo que no sabía es que al llegar a la reunión de la comunidad, mi primera reunión de comunidad – antes estaba viviendo en un piso de alquiler -, me resultaría tan difícil entender las explicaciones que nos daban. Detrás de mí tenía una mujer que lo iba anotando todo en una libreta enorme como si asistiera a una ponencia universitaria. Y yo no entendía nada. Cuando el de la constructora nos explicó donde se encontraban las cosas: la llave de emergencia del ascensor, los contadores, las baldosas de recambio – todos correremos a cogerlo como ratas, ahora -, etc. Salí convencido que tenía que estudiar arquitectura o hacerme aparejador. Después nos comentaron los números, es decir, el presupuesto de la comunidad, lo que tendremos que pagar de seguro y todas estas cosas, y pensé que quizá me tendría que matricular en Administración y dirección de empresas. Entonces nos hablaron de trámites legales y yo, que a duras penas entendía alguna cosa, decidí que me matricularía en derecho, a ver si termino por aclararme.

Sí, te lo repiten todo, le dan vueltas al tema, te lo vuelven a explicar hasta que lo entiendes, o sea que al final capté alguna cosa, pero sigo en mis trece: derecho, empresariales y arquitectura. I todo antes del 31 de mayo, porque esta es la data en la que mi padre quiere la baja definitiva de Auna. Para no ir con prisas a finales de junio, que es cuando queremos estar allá arriba. En Manresa. O sea que la licenciatura, de momento, me la sacaré en Cyber.

Ya me diréis si la apruebo o no.

3 comentaris:

  1. MUCHA SUERTE CON LAS LICENCIATURAS!!! Seguro q en un momento te pones al día!!!seguro q te queda muy chulo el pisito.
    Por cierto, me he acordado de tí al ver esta noticia "La mayoría de las apuestas dicen que el mago Dumbledore muere en la última entrega de 'Harry Potter'que saldrá a la venta el 16 de julio"

    Un beso en mis últimas semanas de "estudiante"

    ResponElimina
  2. Looking for information and found it at this great site... »

    ResponElimina