divendres, d’abril 15, 2005

RKB.Show: el nou espai d'Àrea Metropolitana/RKB.Show: el nuevo espacio de Àrea Metropolitana

Ja s'ha esdevingut un costum. Arribo, com sempre, el divendres a la ràdio cap a tres quarts de tres per gravar el conte de la setmana. No hi ha ningú. Bé, qui hi hauria de ser, que és l'Oscar, no hi és. El truco. M'agafa el telèfon després d'una eternitat esperant. Em diu: ostres, no hi ha l'Edu? - l'Edu és el company que em grava sempre que l'Oscar no hi és, és a dir, deu dies de cada quatre - Doncs no, no hi és. I me'n vaig a treballar. O sigui, que he vingut expressament per no res. A vegades és la facultat, altres un compromís, sovint un descuit, ara les pràctiques, que just les ha anat a agafar a l'hora que més em toca els collons. Diguem-ho clar. Però és un bon amic, que consti. Un despitat, una mica cagadubtes segons com, un calcasses, però algú que no canviaria per res del món. Com a mínim avui m'ha permès penjar aquest post.
_________________________________
Ha vuelto a suceder, como de costumbre. Llego, como siempre, el viernes a la radio hacia las tres menos cuarto para grabar el cuento de la semana. No hay nadie. Mejor dicho, quién tendría que estar, que es Oscar, no está. Lo llamo. Coge el teléfono tras une eternidad esperando. Me dice: Ostras, ¿No está Edu? - Edu es el compañero que me graba simpre que Oscar no está, es decir, diez días de cada cuatro - Pues no, no está. Y me voy a trabajar. O sea, que he venido expresamente para nada. A veces es la facultad, otras un compromiso, a menudo un despiste, ahora las prácticas, que las ha ido a coger justo a la hora que más me toca las pelotas. Seámos claros. Pero es un buen amigo, que conste. Un despiste, un poco dubitativo según se mire, un calzonazos, pero alguien a quien no cambiaria por nada del mundo. Por lo menos hoy me ha permitido colgar este post.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada